Het nieuwe jaar inzicht, het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Tessa Maat - WaarBenJij.nu Het nieuwe jaar inzicht, het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Tessa Maat - WaarBenJij.nu

Het nieuwe jaar inzicht, het aftellen is begonnen!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

27 December 2010 | Nederland, Spijkenisse

Het jaar is bijna ten einde en het nieuwe jaar is alweer inzicht, dat betekend ook dat ik nu echt kan gaan aftellen voor mijn reis naar Thailand!

Om precies te zijn vlieg ik over 18 dagen naar Kim toe die mij dan komt ophalen in Bangkok!

Ben ik er al klaar voor....
Uhm nee volgens mij nog niet haha.
Deze week nog maar even de puntjes op de i zetten denk ik...

-Reisverzekering aanpassen, want alleen aan een europa dekking heb ik niet zo heel veel!
-Dan gelijk maar even vragen of duiken onder extreme sporten valt..
-Internationaal rijbewijs.. misschien ook wel handig
-Inentingen? Toch maar doen denk ik, beter laat dan nooit haha!
-Sterke slotjes kopen voor op mn backpack en rugtas, je weet maar nooit...
-En eigenlijk heb ik ook nog nieuwe sneakers nodig.... of die andere toch maar goed opknappen haha
- Mischien een proefpakking doen haha, want het is volgens mij alweer véél te veel wat ik allemaal mee wil hebben..!!!

Dus nog 18 daagjes te gaan en nog een hoop te doen, want het gewone werken gaat natuurlijk ook nog even door en met oud&nieuw zal er ook niet veel wordne gedaan!!

Liefs Tessa x

  • 29 December 2010 - 20:40

    Vader Kim:

    Ja, Tessa. Neem maar niet teveel mee, want anders wordt het zware reis. Wat ga je eigenlijk al snel. Je kunt altijd eens met proefbepakking naar het Kikkerveen komen lopen. Weet je hoe het bevalt.

  • 30 December 2010 - 02:22

    Kim :

    Geloof dat ik op moet gaan schieten, het zijn nog aardig wat kilometers naar Bangkok!
    Enne je weet dat je alles zelf moet dragen he ;-)
    Inetingen inderdaad maar even halen, wil liever niet richting het ziekenhuis hier!

    Good luck met inpakken en tot heel snel :D

    xxx

  • 07 Januari 2011 - 00:57

    Zusje Van Kim:

    Jaaa nog een paar dagen en dan vlieg je al naar thailand. Ben je al zenuwachtig?

    Nou maar hopen dat alles in je backpack past haha.

    Ik ga je blog in de gaten houden.

    Succes en geef kim maar een klap haha nee hoor een knuffel bedoel ik.

    xxxx

  • 10 Januari 2011 - 11:50

    Fanny:

    Wow wat een tassen moet je meenemen... geen schoudertasje met een lippenstifje en een arfumpje ;-)
    Ben je donderdag nog op de training??? Dan kunnen we nog even knuffelen?!
    Kus Fan

  • 15 Januari 2011 - 14:09

    Mam:

    Zo Tessa het is gelukt met je rugzak je had nog wat kilos over. je eerste belletje uit Bankok hebben we al gehad, Kim heeft je gevonden. Geniet er nu met zijn tweeen maar lekker van.Kim kan nu weer rustig slapen met haar nieuwe oordopjes.
    Tuut van mam

  • 15 Januari 2011 - 16:34

    Tina:

    We zijn blij dat je goed bent aangekomen in Bangkok. Super.
    Nu kan het genieten van de vakantie beginnen. Ik wens jullie heel veel plezier met z'n tweetjes.
    Groetjes vanuit Meij

  • 15 Januari 2011 - 22:41

    Paps:

    Al 12 uur in Bangkok en waarschijnlijk nu aan het (bij)slapen in een rustig? hostel. Was zeker wel even stressen toen je merkte dat je telefoon geen/soms heel weinig bereik had. Uiteindelijk Kim toch nog gevonden, al kostte het wat moeite. Hoop dat de rest van de reis iets minder stressen is, dan het begin.
    Veel plezier en laat veel van je horen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Welkom op mijn Site !! Vanaf hier ga ik jullie op de hoogte houden van mijn reis in Thailand !!! Liefs Tessa

Actief sinds 12 Okt. 2010
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 28501

Voorgaande reizen:

14 Januari 2011 - 12 Februari 2011

Rondreis Thailand

Landen bezocht: